Z reklamą spotykamy się obecnie na każdym kroku. Słowa zachęcające nas do kupienia danego produktu dopływają do nas z radia i telewizora, o konieczności jego posiadania przeczytać możemy w prasie oraz telewizji, zaś na ulicy widzimy ogromne banery, które również zachęcają wszystkich do złożenia wizyty w najbliższym sklepie. Czy taka – wielce nachalna – reklama może być jednak skuteczna?
Zapewne tak, ale mogłaby jeszcze bardziej zwiększyć zyski firmy, gdyby jej dział marketingu wiedział, iż nie zawsze dużo i głośno znaczy – lepiej. Cech idealnych gadżetów reklamowych, do których zalicza się pamięci USB reklamowe, jest kilka i zdecydowanie warto je znać. Oto one.
Funkcjonalność
Miło jest otrzymać w trakcie eventu balonik z logo firmy czy inny niewielkich rozmiarów prezent, ale już po chwili może one ulec zniszczeniu. Zwłaszcza, gdy znajdzie się w rękach dziecka. Lepiej więc podarować potencjalnemu klientowi coś trwałego i funkcjonalnego. Pamięci USB reklamowe są właśnie tego typu upominkami. Korzysta z nich bowiem praktycznie każdy.
Solidne wykonanie
Często bywa tak, iż otrzymane prezenty ulegają zniszczeniu jeszcze przed opuszczeniem przez nas miejsca, w którym je otrzymaliśmy. To pokłosie oszczędzania przez organizatorów spotkania na jakości wykonania gadżetów. Chcąc uczynić to jak najmniejszym kosztem, ofiarują nam bubel, nie zaś, coś, co rzeczywiście może nam służyć przez długi czas. A to sprawia, że firma traci w naszych oczach. Nie opłaca się zatem oszczędzać na jakości, a już na pewno nie w sytuacjach, gdy chcemy zaprezentować się korzystnie.
Łatwość w obsłudze
Pamięci USB to gadżety nie tylko efektownie wyglądające i przydatne, ale też banalnie proste w użyciu. Wystarczy umieścić je w porcie znajdującym się w komputerze i… już. W ciągu paru minut możemy zgrać na nasz nośnik zdjęcia, filmy, dokumenty i wiele innych plików. Poradzą sobie z tym zarówno osoby starsze, jak i młodsze, co uznać należy za duży atut.
Oryginalny wygląd
Wygląd gadżetu, którym dane przedsiębiorstwo próbuje zaskarbić sobie sympatię osób wchodzących w skład jej grupy docelowej, ma wielkie znaczenie. Oryginalny kształt i przyjemna, ciepła barwa na pewno bardziej przypadną do gustu uczestnikom spotkania z przedstawicielem firmy niż wykonane tanim kosztem, wyglądające niczym relikty z przeszłości upominki. Z drugiej jednak strony nie można przesadzić z dodatkami, gdyż powstaje ryzyko, że oferowany gadżet (np. reklamowe pamięci USB reklamowe) uznany zostanie za kiczowaty.