Każdy, kto styka się z tematem pozycjonowania strony, wcześniej czy później spotka się także z terminami SEO czy AdWords. Choć zwolennicy każdej z metod mają swoje argumenty, by przekonać do skuteczności wybranej metody, to jednak warto korzystać z nich równocześnie, aby osiągnąć lepszy efekt.

Zalety pozycjonowania i kampanii AdWords

Pozycjonowanie a AdWords – często buduje się taką opozycję, tymczasem przy umiejętnym połączeniu obu metod działania można uzyskać dużo lepsze efekty niż tylko przy zastosowaniu jednej z metod działania. Kampanie te mogą ze sobą dobrze współpracować dla osiągnięcia lepszych wyników. Warto podkreślić, że kampania AdWords daje nam więcej elastyczności i umożliwia szybszą zmianę. Reklamy AdWords mogą być w formie graficznej czy wideo, a także możemy je wyświetlać dla dowolnego języka i kraju. Pozycjonowanie zaś ma wpływ na tworzenie wartościowego contentu na stronie internetowej, co w dzisiejszych czasach jest bardzo ważne. Użytkownicy szukają wartościowych i łatwych do przyswojenia treści, zaś Google takie treści promuje.

Dlaczego warto połączyć obie metody?

Połączenie kampanii Google AdWords z dobrze poprowadzonym pozycjonowaniem z pewnością przełoży się na wyższą pozycję naszej strony internetowej w wyszukiwarce. Dzięki temu zwiększa się ruch na stronie. Kampania linków sponsorowanych połączona z pozycjonowaniem strony wygeneruje dwukrotnie większą ilość wejść na naszą stronę. Wpłynie to korzystnie na naszą widoczność w sieci i przyniesie efekt w postaci częstszych wejść na nasza stronę z bezpłatnych wyników wyszukiwania.

Pozyskiwanie klientów w internecie nie należy do najłatwiejszych działań, jednak warto dołożyć starań, aby nasza strona była nie tylko unikalna, lecz także przyjazna dla użytkownika, czytelna i responsywna. Badania pokazują, że zwiększa się ilość wejść na strony z urządzeń mobilnych, zaś spadają wyszukiwania prowadzone z komputerów stacjonarnych.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here