Pożyczki online – zasady

0

Chwilówki online to prosty sposób na zwiększenie swojego budżetu. Aby otrzymać dodatkowe pieniądze, należy wypełnić wniosek na stronie internetowej pożyczkodawcy. Za jej pośrednictwem wybiera się kwotę pożyczki i termin na jej spłatę.

Pożyczka gotówkowa – jak zdobyć najlepszą?

0

Czeka Cię wybór zadłużenia na dowolny cel ale obawiasz się, że Twoja decyzja niekorzystnie wpłynie na Twoje finanse? Zanim podpiszesz umowę zastanów się czego oczekujesz i co zrobić by móc cieszyć się dodatkową gotówką bez wysokich rat. Jeżeli do tej pory pożyczki gotówkowe kojarzyły Cię tylko z obciążeniem finansowym i zobowiązaniem na wiele miesięcy, przekonasz się, że odpowiednie narzędzia finansowe mogą znacznie podnieść komfort przyszłego kredytobiorcy.

Jaki powinien być laptop biznesowy?

0

Prowadzenie działalności gospodarczej, czy nawet pracowanie w firmie, utrzymującej kontakty z partnerami w kraju i poza jego granicami, wiąże się z koniecznością przemieszczania. Jest to jeden z głównych powodów do tego, aby osoba, do której obowiązków należy uczestniczenie w różnych spotkaniach, zaopatrzyła się w specjalny laptop. Jego cechą charakterystyczną powinna być wytrzymałość na wstrząsy i cicha praca chłodzenia. Ważne też, aby komputer nie był zbyt ciężki, co utrudniłoby jego transport.

Wirtualna rzeczywistość przyszłością branży nieruchomości

0

VR (ang. Virtual Reality) już dawno przestały być domeną wyłącznie świata rozrywki. Nowe technologie coraz szybciej i intensywniej implementuje się w wielu innych sektorach gospodarki – między innymi również w branży deweloperskiej.

Dlaczego VR to przyszłość sprzedaży nieruchomości? Dlaczego deweloperzy coraz chętniej wykorzystują tę technologię i jaki potencjał drzemie w wirtualnej rzeczywistości? Zapraszamy do lektury.

Święta – idealna okazja do budowania relacji biznesowych

0

O tym, że święta można wykorzystywać do budowania relacji biznesowych, napisano już sporo. O ile jednak okazję tą świetnie wykorzystują firmy działające w modelu B2C, to już w B2B często sprawę sprowadza się do zwykłego mailingu, często kasowanego przez odbiorców bez czytania. Można jednak zadziałać skuteczniej!

Skąd czerpać wiedzę i inspirację dotyczącą obsługi fanpage na Facebooku?

0

Prowadzenie fanpage na Facebooku to dziś chleb powszedni dla każdej firmy, która chce korzystać z siły mediów społecznościowych dla promocji własnego biznesu. Pomimo jednak tak powszechnego korzystania z Facebooka, często na początku obsługa Facebooka może nam sprawiać problemy, gdyż pod uwagę musimy tu brać zarówno cele jakie sobie stawiamy, środki jakimi dysponujemy, grupę (często mocno zróżnicowaną) fanów naszego profilu, etc.

Prywatna polisa coraz bardziej popularna wśród firm

0

Nieustannie wzrasta liczba osób posiadających wykupione prywatne polisy, nie tylko w formie grupowych ubezpieczeń na życie. To właśnie na zakup polis grupowych najczęściej decydują się Polacy, zgodnie z informacjami podanymi przez Polską Izbę Ubezpieczeń.

Chwilówka bez zaświadczenia – zasady brania pożyczki

0

Chwilówkę może wziąć osoba, która jest obywatelem polskim i ukończyła 18 lub 21 lat. Wniosek o pożyczkę wypełnia się za pośrednictwem strony internetowej. Decyzja o jej udzielaniu jest przesyłana SMS-em lub mailem.

Rozliczenia PIT usług transportowych opodatkowanych ryczałtem od przychodów ewidencjonowanych

0

Zgodnie z zapisami prawa podatkowego jedną z możliwości opodatkowania usług transportowych jest ryczałt ewidencjonowany. W zależności od rodzaju rozliczanych usług PITy roczne ryczałtowca wykażą należny podatek na podstawie różnych stawek ryczałtowych.

Budowanie wizerunku marki od podszewki

0

Kiedy zapytany zostałbyś o najpopularniejsze marki, jakie znasz, zapewne zacząłbyś wymieniać gigantów takich, jak Coca-Cola, Harley-Davidson, Adidas czy Pampers. Nic dziwnego, każda z tych marek to prawdziwa potęga. Czy zdajesz sobie jednak sprawę, że ci, którzy dziś są wielcy, zaczynali od tego, że byli mali? Skoro im udało się zbudować silne marki, Ty również możesz. Podpowiadamy, jak zacząć pracę nad wizerunkiem swojego brandu.

ZOBACZ TEŻ