Projektowanie i produkcja mebli warsztatowych o szerokim zastosowaniu

0
Projektowanie i produkcja mebli warsztatowych

Do prowadzenia działalności przemysłowej i usługowej potrzebny jest cały zbiór urządzeń oraz akcesoriów pomocniczych. Właściwe wykonywanie powierzonych zadań uzależnione jest także od dobrej organizacji miejsca pracy. Pracownicy zakładów produkcyjnych i usługowych wykonują najrozmaitsze czynności. W niektórych miejscach wystarczy ustawić wielozadaniowy stół do pracy, w niektórych sytuacjach potrzebne są rozwiązania indywidualne. Gdy właścicielom firmy zależy na tym, aby praca była wykonana dobrze, przy organizacji stanowisk pracy powinni skorzystać z usług profesjonalistów

RA Construction – specjaliści w swojej dziedzinie

Firma RA Construction powstała w 2016 roku. Powodem rozpoczęcia działalności akurat w tej branży były potrzeby rynkowe. Rozwój polskiej gospodarki, w tym przemysłu, wiąże się z koniecznością zapewnienia odpowiednich warunków do wykonywania różnego typu czynności produkcyjnych, takich jak na przykład: montaż, czy pakowanie.

Ogromny potencjał załogi RA Construction został zauważony przez pierwszych klientów firmy, którzy z zamówienia na zamówienie rozszerzali współpracę o nowe projekty. Kontrahenci cenią sobie zapał do pracy i indywidualne podejście do klienta. Firma RA Construction samodzielnie projektuje i wytwarza najwyższej jakości meble przemysłowe, które mogą być dowolnie konfigurowane. Oferowane wyroby charakteryzują się niezwykłą ergonomią i mogą być użytkowane w różnych branżach.

Co konkretnie znajduje się w ofercie firmy?

Mimo stosunkowo krótkiej historii katalog produktów RA Construction robi wrażenie. W ofercie firmy znajdują się między innymi:

  • stoły przemysłowe,
  • wózki przemysłowe,
  • akcesoria,
  • usługi cięcia i gięcia blach.

Jeśli chodzi o stoły przemysłowe, to do wyboru są stoły montażowe, stoły montażowe mobilne, stoły montażowe regulowane, stoły do pakowania, stoły warsztatowe. Każdy z oferowanych stołów jest przeznaczony do różnego typu czynności. RA Construction analizuje potrzeby klienta i proponuje mu najlepsze rozwiązanie. Firma dopasowuje nie tylko konstrukcję stołu (w tym wysokość blatu, ilość i wysokość położenia półek). W opcji są także montaż odpowiedniego oświetlenia oraz stworzenie warunków do podłączenia urządzeń przemysłowych.

Specyfika pracy w obiektach przemysłowych i usługowych powoduje, że wymaga się, aby niektóre urządzenia i zespoły narzędzi mogły się przemieszczać. W takim przypadku nie można obejść się bez wózków warsztatowych. Tego rodzaju wózki mogą mieć szuflady lub półki. Bardzo ważna jest wytrzymałość i skrętność kółek. RA Construction oferuje wózki przemysłowe, które spełnią nawet najbardziej wygórowane oczekiwania.

W sprzedaży są także akcesoria, takie jak szafki narzędziowe, ścianki narzędziowe, blaty, półki, organizery, pojemniki, rolki na folię, szuflady, czy wieszaki na klucze. Wszystkie te elementy poprawiają warunki pracy i sprzyjają większej efektywności jej wykonywania.

Usługi cięcia i gięcia blach

RA Construction posiada bogaty park maszynowy. Dzięki niemu może produkować nie tylko niezwykłe meble przemysłowe, ale również wykonywać usługi cięcia i gięcia blach. W wyposażeniu firmy znajdują się takie maszyny CNC jak gilotyna Safan B-Shear 3100/6, prasa krawędziowa Safan E-Brake 3100/100 oraz tokarka sterowana numerycznie Colchester Tornado MBF 100.

Urządzenia obsługiwane są przez wykwalifikowanych operatorów. Dzięki temu wykonywane zamówienia są wycięte precyzyjnie. Na wszelkie pytania klientów chętnie odpowiadają konsultanci RA Construction.

Gdzie wyposażyć warsztat samochodowy?

0
Gdzie wyposażyć warsztat samochodowy

Marzeniem niejednego chłopca jest zostanie policjantem, strażakiem lub kierowcą ciężarówki. Chłopcy w dużej mierze chcą w przyszłości wykonywać zawody „typowo męskie”. Choć ich marzenia zwykle nie wynikają z chłodnej analizy zalet i wad danych zawodów, to zaobserwowana prawidłowość jest zwykle powtarzana w każdym kolejnym pokoleniu.

Każdy z wyżej wymienionych zawodów ma co najmniej jeden element łączący. W tym przypadku jest nim samochód. Zarówno policjant, jak i strażak czy kierowca ciężarówki korzysta na co dzień z pojazdu spalinowego. Prędzej czy później pojazd ten musi trafić do warsztatu samochodowego w celu wymiany zużytych części eksploatacyjnych czy dokonania przeglądu lub montażu części i akcesoriów. Wówczas z pomocą może przyjść mechanik samochodowy.

Rzadko który chłopiec marzy o zawodzie mechanika samochodowego, ale jak pokazuje praktyka, u mężczyzn wraz z wiekiem wzrasta zamiłowanie do motoryzacji. W konsekwencji tego branża automotive nie tylko poszerza się o kolejne modele pojazdów i akcesoriów, ale również o sprzęt warsztatowy i obsługujących go specjalistów.

Odpowiednie wyposażenie warsztatu samochodowego ma znaczenie

Prowadzenie warsztatu pojazdów mechanicznych, bez względu jakie pojazdy obsługiwałby, wiąże się z podjęciem ważnych decyzji w zakresie lokalizacji warsztatu, grupy docelowej (co determinuje również wybór rodzajów serwisowanych pojazdów i także wpływa na niezbędny zakres wyposażenia lokalu), czy sposobów jego promocji.

Wyposażenie warsztatu samochodowego w niezbędny sprzęt to przedsięwzięcie, którego skutki będą odczuwane przez wiele kolejnych lat. Wynika to z tego, że na nabytym sprzęcie będą wykonywane zarówno przeglądy, jak i serwisy. Jeżeli wyposażenie warsztatu okaże się źle przemyślane lub będzie awaryjne, zwrot z poczynionej inwestycji może znacznie wydłużyć się.

Warto również zaznaczyć, że poza wyposażeniem warsztatu konieczne jest również znalezienie odpowiedniego (odpowiedzialnego i rzetelnego) dostawcy części samochodowych i akcesoriów, który w sposób terminowy i z zachowaniem najwyższych standardów obsługi będzie realizować i dostarczać zamówienia.

Kto pomaga wyposażyć warsztat samochodowy?

W przypadku kompletowania wyposażenia warsztatu samochodowego warto poprosić o pomoc specjalistów. Nie mamy tutaj na myśli konkurencyjnych warsztatów (choć dobrze jest odwiedzić kilka z różnymi prostymi usterkami w celu weryfikacji ich kompetencji, cen i sprzętu z jakiego korzystają), lecz firmy specjalizujące się w wyposażaniu warsztatów mechanicznych.

W celu zmniejszenia kosztów doradztwa, można również skorzystać z pomocy doradców WOOP Automotive – właściciela pierwszego w Polsce marketplace branży automotive – woopauto.com. To serwis internetowy działają podobnie jak każdy inny sklep motoryzacyjny online, z tą jednak różnicą, że oferowany w nim sprzęt warsztatowy, części i akcesoria motoryzacyjne, pochodzą bezpośrednio od producentów lub głównych importerów. Dzięki temu ceny zamawianych produktów są znacznie niższe niż ich średnia cena rynkowa.

Co więcej, wiedza i doświadczenie doradców WOOP’a przekłada się na wyposażenie warsztatu znacznie taniej, ergonomicznie i z zachowaniem terminów dostaw. To też gwarantuje brak potrzeby tłumaczenia się klientom z niedotrzymanych terminów wynikających z przedłużających się dostaw lub braków produktów na magazynie. W WOOPauto wszystkie produkty są dostępne od ręki i wysyłane zaraz po zaksięgowaniu płatności. Dzięki temu właściciel warsztatu może skupić się na prowadzeniu biznesu, a nie myśleniu o dostawach.

WOOPauto.com – przyszłość branży automotive

Powstanie platformy sprzedażowej WOOPauto.com można powiedzieć, że sporo namieszało na rynku e-commerce dla branży motoryzacyjnej. Właściciele warsztatów samochodowych zyskali bowiem dostęp do produktów, które na co dzień były dla nich albo niedostępne, albo bardzo drogie. Poprzez ograniczenie liczby pośredników sprzedaży, warsztaty mechaniczne mogą nabywać części i sprzęt motoryzacyjny dużo taniej i zwykle znacznie szybciej niż w przypadku sklepów stacjonarnych lub internetowych.

Co więcej, platforma umożliwia również korzystanie z oferty faktoringu, czyli finansowania inwestycji. W ten sposób przedsiębiorcy z branży motoryzacyjnej mogą rozwijać swoje biznesy bez konieczności oczekiwania na płatność ze strony kontrahentów. To ciekawa propozycja, z której warto skorzystać.

Outsourcing IT – dla kogo i z kim warto współpracować?

0
outsourcing it

Outsourcing IT to innymi słowy wsparcie informatyczne. Zwykle termin ten tyczy się usług programistycznych świadczonych na rzecz podmiotów gospodarczych, innymi słowy – firm. Współpraca odbywa się na zasadach B2B (business to business), w określonym umową zakresie.

Najczęściej usługi outsourcingowe IT mieszczą się w zakresie pięciu obszarów:

  • centrum obliczeniowego,
  • zarządzania sieciami informatycznymi,
  • środowiskiem pracy użytkownika,
  • rozwojem, wsparciem i utrzymaniem aplikacji,
  • zabezpieczeniem ciągłości działania projektu pod kątem IT.

Do głównych zadań firm świadczących outsourcing IT należą:

  • zarządzanie infrastrukturą informatyczną firmy,
  • zarządzanie infrastrukturą internetową firmy,
  • zarządzanie aplikacjami firmowymi,
  • tworzenie infrastruktury na żądanie klienta,
  • odtwarzanie środowiska IT po awarii.

Dla kogo są jest usługa outsourcingu IT?

Usługa outsourcingu IT jest z pewnością usługą skierowaną do firm, które taniej i efektywniej chcą realizować zadania informatyczne. Zwykle są to firmy, których działalność nie jest związana z dostarczaniem oprogramowania, a z jego użytkowaniem. Firmy świadczące usługi wsparcia informatycznego w sposób profesjonalny i kompleksowy odciążają Zamawiającego od utrzymywania własnej infrastruktury informatycznej, pozwalając mu skupić się na prowadzeniu działalności.

To wygoda nie do przecenienia, zwłaszcza jeżeli jest świadczona przez profesjonalną firmę z bogatym doświadczeniem, która jednocześnie będzie wskazywać krytyczne elementy w zachodzących procesach IT, potencjalne wystąpienia błędów i różne warianty ich rozwiązań.

Koszt usług outsourcingu IT

Koszt usług outsourcingu IT jest każdorazowo uzależniony od zakresu, stopnia skomplikowania procesów zachodzących w firmie w obszarze IT oraz czasu na jaki będzie zawarta umowa. Zwykle zawierana jest na okres nie krótszy niż 6 miesięcy lub na czas nieokreślony z 3-miesięcznym okresem wypowiedzenia dla każdej ze stron. To bezpieczny układ, gwarantujący Zamawiającemu bezpieczeństwo ciągłości funkcjonowania firmy w obszarze IT.

Wspomniany zakres może obejmować np. aplikacje internetowe (a precyzyjniej ich rozbudowę, naprawę, serwisowanie, bieżącą obsługę). Może też tyczyć się innych obszarów funkcjonowania firmy. Szczególnie ważnym jest, aby na etapie tworzenia zapytania ofertowego dysponować specyfikacją działań jakie będą podlegać powierzeniu.

Z kim warto współpracować pod kątem outsourcingu IT?

Dobrą firmę świadczącą usługi outsourcingu IT można znaleźć na wiele sposobów.

Sposób nr 1

Wpisując w wyszukiwarkę frazę „outsourcing IT + nazwę miejscowości”, np. „outsourcing IT Kraków”. W ten sposób można znaleźć wiele firm świadczących usługę wsparcia informatycznego firm w danej miejscowości, w tym przypadku w Krakowie. Jest to z pewnością jeden z najlepszych sposobów na znalezienie profesjonalnej firmy. Warto jednak pamiętać, że przy przeglądaniu stron warto kierować się rozsądkiem i skontaktować się z więcej niż jednym oferentem. To pozwoli poznać różnice w podejściu do klienta, jak również szybkość reakcji i znajomość tematu.

Sposób nr 2

W zależności od potrzeb firmy, sprawdzonym sposobem jest również poszukiwanie firm tworzących oprogramowanie dedykowane. To specjaliści, którzy z dużą dozą pewności poradzą sobie ze wszystkimi problemami jakie mogą pojawić się w obszarze IT. Bazując na krakowskim przykładzie, wystarczy wpisać w wyszukiwarkę „software house Kraków” aby mieć dostęp do stron firm zajmujących się tworzeniem oprogramowania.

Sposób nr 3

Skorzystanie ze sprawdzonej firmy oferującej wsparcie informatyczne dla firm, tj. BW dev Sp. z o.o.. To firma programistyczna z Krakowa, która cieszy się powszechnie nieposzlakowaną opinią i jednocześnie obsługą wielu znanych i cenionych firm z Krakowa i okolicy.

Kontakt z BW dev możliwy jest poprzez:

  • formularz na stronie internetowej: www.bwdev.pl
  • e-mail: kontakt@bwdev.pl
  • telefon: 602 193 108
  • osobistą wizytę w siedzibie firmy: ul. Szlak 20/13, 31-153 Kraków

Z jakich ubezpieczeń może skorzystać osoba fizyczna?

0
Z jakich ubezpieczeń może skorzystać osoba fizyczna

Każdy człowiek chce czuć się bezpiecznie i ma nadzieję, że w życiu ominą go wszelkie trudne sytuacje. Niestety, nikt nie jest w stanie przewidzieć kolei losu, a różnego rodzaju zdarzenia mogą przydarzyć się każdemu. Dlatego też, chcąc być odpowiedzialnym nie warto liczyć na łut szczęścia, lecz odpowiednio zabezpieczyć siebie i swoich bliskich, za pomocą dopasowanych polis ubezpieczeniowych.

Na czym polega rebranding i kiedy warto go przeprowadzić?

0
rebranding

Każda firma jest niczym żywy organizm, którego funkcjonowanie podlega ciągłym zmianom. Starsze, istniejące od wielu lat firmy często czują potrzebę odświeżenia swojego wizerunku oraz jego lepszego dostosowania do aktualnych realiów. Niekiedy natomiast całkowita zmiana wizerunku wraz z nową nazwą, logo oraz strategią działalności jest jedyną szansą na uratowanie firmy przez całkowitym upadkiem. Zarówno kosmetyczne zmiany w wizerunku firm i marek, jak i zdefiniowanie od podstaw jej wizerunku wchodzą w zakres rebrandingu.

Czym jest rebranding i kiedy jest stosowany?

Rebranding jest bardzo złożonym i skomplikowanym procesem, który nie powinien być przeprowadzany bez istotnego powodu. Powinien być bowiem zawsze reakcją na określony problem. Pod pojęciem rebrandingu kryją się działania podejmowane w celu zdefiniowania na nowo wizerunku firmy. Wiążą się one nie tylko z takimi kosmetycznymi zmianami, jak np. stworzeniem nowego logo, czy odświeżeniem identyfikacji wizualnej, ale także nadaniem marce nowego, świeżego wyglądu zarówno w sferze jej wizerunku, jak i w kwestii wyznawanych i propagowanych wartości.

Specjaliści nie są do końca zgodni, co do zakresu rebrandingu. Według niektórych, rebrandingiem możemy nazywać jedynie kompletne działania zmierzające do całkowitej przemiany marki, inni z kolei zaliczają do niego także niewielkie zmiany prowadzone w zakresie identyfikacji wizualnej oraz związane z wdrożeniem ulepszonej strategii marketingowej. Zakres rebrandingu powinien być ściśle uzależniony od bieżącej sytuacji marki oraz problemów, z którymi się boryka. Z tego powodu, jego przeprowadzenie warto powierzyć specjalistom, który zadbają o dopasowanie zakresu rebrandingu do indywidualnych potrzeb każdej firmy.

Jakie są najczęstsze przesłanki do przeprowadzenia rebrandingu?

Rebranding jest jedną z usług świadczonych przez agencje brandingowe – profesjonalne podmioty, które specjalizują się w skutecznym oraz zgodnym z aktualnymi trendami kreowaniu wizerunku firm i marek. Przesłanek do przeprowadzenia rebrandingu może być bardzo wiele. Jedną z najczęściej spotykanych jest łączenie się firm z innymi podmiotami, wprowadzanie marki na nowe rynki zbytu oraz chęć lepszego dostosowania wizerunku do realiów panujących w branży lub na konkretnym rynku.

Bardzo istotnym powodem rebrandingu jest także spadek sprzedaży. Rebranding w tym wypadku przyniesie istotne korzyści jednak tylko w sytuacji, kiedy spadkowi zainteresowania odbiorców winien jest przestarzały i mało atrakcyjny wizerunek firmy. Jeśli natomiast przyczyna tkwi gdzie indziej, jest mało prawdopodobne, aby sam rebranding być stanie go rozwiązać.

Rebranding będzie natomiast doskonałym rozwiązaniem dla tych firm, których wizerunek stał się mało spójny oraz nieatrakcyjny dla klientów w porównaniu z konkurencją. Dzięki jego przeprowadzeniu możliwe stanie się bowiem wyeksponowanie unikalnych cech, które mają szansę na zyskanie zainteresowania odbiorców oraz skupienie działań marketingowych na budowaniu marki wokół nich. Co za tym idzie, profesjonalny rebranding pomoże także tym markom, które są takie, jak inni, czyli zbyt słabo wyróżniają się na tle konkurencji.

Dlaczego warto stosować outsourcing bhp?

0
Dlaczego warto stosować outsourcing bhp

Outsourcing to coraz chętniej wykorzystywany przez polskie przedsiębiorstwa model współpracy, polegający na delegowaniu określonych zadań i funkcji firmie zewnętrznej. Najczęściej oddelegowywane są usługi księgowe, informatyczne, a nierzadko również kadrowe. Czy ma to sens w odniesieniu do BHP? Jakie korzyści może to przynieść Twojej firmie?

Outsourcing BHP – wyzwania i wątpliwości

Działy, które najczęściej są oddelegowywane podmiotom zewnętrznym, nie wymagają fizycznej obecności osób wykonujących powierzone zadania, ani dogłębnej znajomości firmy, dla której wykonują zlecenia. Księgowi, informatycy, kadrowi – zazwyczaj nie ma potrzeby, by zbyt często odwiedzali przedsiębiorstwo i wgłębiali się w tajniki związane z wykonywanymi pracami. Nieco inaczej jest w przypadku osoby zajmującej się BHP – tu, by móc dostrzec i zidentyfikować czyhające na pracowników zagrożenia, jak i skuteczne zastosowanie przewidzianych środków ochrony indywidualnej i zbiorowej, potrzebna jest znajomość profilu firmy, jej realiów i panujących wewnętrznych zasad. Czy da się to połączyć z outsourcingiem?

Outsourcing BHP – dlaczego warto się zdecydować?

Jak pokazują jednak doświadczenia setek firm, które zdecydowały się na takie rozwiązanie, pracownik (lub pracownicy) zewnętrzny, wykonujący obowiązki służby BHP lub szkolenia może skutecznie zastępować zatrudnionego na etat pracownika. Mimo iż obsługują oni często kilku różnych firm, są w stanie dogłębnie zapoznać się z warunkami panującymi w każdym z nich. Sytuacja wygląda bardzo analogicznie do pracowników zatrudnionych na część etatu, którzy po godzinach pracy wykonują zadania dla innych przedsiębiorstw. Jakie dodatkowe korzyści można zyskać, decydując się outsourcing BHP? Jest ich kilka:

  • Większa elastyczność – nie musisz zatrudniać kolejnego pracownika na etat (lub część), by mieć wykonane wszystkie potrzebne zadania,
  • Niższe koszty – zatrudnianie na etacie efektywnie okazuje się droższe i pracochłonne, niż outsourcing,
  • Profesjonalizm – zatrudniając pracownika służby BHP, niewiele wiadomo na temat jego profesjonalizmu i stosowanych metod. Współpracując z renomowaną firmą, zyskuje się gwarancję prawidłowo wykonanych usług – to na nich ciąży odpowiedzialność za dobór pracowników,
  • Możliwość organizowania wszystkich szkoleń – pracownicy zatrudnieni jako służba BHP nie mogą wykonywać szkoleń okresowych, natomiast podmiot zewnętrzny – jak najbardziej,
  • Wygoda – decydując się na taką współpracę, redukujesz liczbę pracowników i związanych z tym obowiązków, wliczając w to nawet kosztowne szkolenia okresowe dla pracowników służby BHP.

Współpraca z renomowanym podmiotem świadczącym usługi z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy jest świetnym rozwiązaniem, zdejmującym z głowy przedsiębiorców część obowiązków i pozwalającym na większe zaangażowanie w to, co dla nich najważniejsze – rozwijanie własnej działalności. Nic dziwnego, że tysiące przedsiębiorstw w naszym kraju korzysta z tej możliwości.

Wirtualne biuro – czemu służy i jak wyszukać najkorzystniejsze?

0
Wirtualne biuro

Wirtualne biura to rozwiązanie coraz bardziej poszukiwane przez przedsiębiorców w Warszawie. Dzieje się tak z powodu braku czasu oraz niechęci do ponoszenia stałych kosztów, wynikających z posiadania stałego biura. Dodatkowym czynnikiem jest upowszechnianie się pracy zdalnej, pracy na zasadzie zgłoszenia własnej działalności gospodarczej lub prowadzenie firmy sprzedającej wyłącznie w internecie.

Jakie potrzeby zaspokajają wirtualne biura?

Wirtualne biura oferują przede wszystkim swój adres. Za granicą na usługę tę mówi się adres rejestracyjny. Chodzi o adres, który wpiszemy do KRS lub CEiDG. Adres wpisujemy jako adres siedziby naszej firmy. Oczywiście nie przekreśla to możliwości posiadania adresów dodatkowych, jeśli takie faktycznie są. W przypadku sklepu internetowego siedziba firmy jak najbardziej może być w wirtualnym biurze i dzięki temu adres biura wirtualnego będzie mógł być wpisany we wszelkich dokumentach, takich jak polityka prywatności czy regulamin ciasteczek.

Natomiast magazyn, z którego będą wychodziły paczki dla klientów sklepu internetowego to przykład dodatkowego miejsca prowadzenia działalności.

Wirtualne biura oferują więc głównie adres na siedzibę firmy, ale nie jest to wirtualny adres, gdyż wirtualne biuro jest czynne w godzinach pracy urzędów i firm w dni powszednie a osoby go obsługujące utrzymują ciągły kontakt z zarządami spółek zarejestrowanych pod adresem wirtualnego biura.

Poza adresem siedziby wirtualne biura w Warszawie zaspokajają potrzebę posiadania dobrego, rozpoznawalnego, warszawskiego adresu firmy. Dzięki temu klientami wirtualnych biur w Warszawie są przedsiębiorcy z całego kraju.

Wśród przedsiębiorców warszawskich ważną kwestią jest natomiast nieustanny odbiór przesyłek pocztowych i kurierskich przez tak zwany wirtualny sekretariat, czyli po prostu personel wirtualnego biura.

Jest to bardzo dobre rozwiązanie dla osoby, która gdzieś pracuje, ale ma zgłoszoną działalność gospodarczą. Na adres siedziby działalności zawsze może przyjść jakiś list i dzięki siedzibie w wirtualnym biurze nie trzeba po taki list iść na pocztę, tylko można otrzymać jego skan na adres email.

Jak wyszukać wirtualne biuro w Warszawie?

Wirtualne biuro bardzo łatwo wyszukać używając internetu. Jeśli wirtualne biuro ma być w centrum Warszawy to można wpisać wirtualne biuro Warszawa Śródmieście, by obejrzeć pasujące oferty. Wśród nich powinno znaleźć się wirtualne biuro VSL-System, które wyróżnia się tym, że biura wirtualne tworzone są tylko w lokalach kupionych na własność. Jest to o tyle ważne, że dzięki temu VSL-System będzie prowadzić wirtualne biura bezterminowo.

Warto też napomknąć, iż oferowane adresy wirtualne to Aleje Jerozolimskie i ulica Mazowiecka, więc dwa adresy z dzielnicy Śródmieście. Oba adresy to ścisłe centrum Warszawy.

Oczywiście wirtualne adresy są wirtualne tylko z nazwy a pod nimi znajdziemy sekretariat i sale spotkań.

Sale spotkań, czyli małe salki konferencyjne to bardzo ważny składnik wirtualnego biura. Dzięki nim pod adresem siedziby firmy może zebrać się zarząd lub właściciel firmy i podejmować kluczowe decyzje. Na możliwość podejmowania takich decyzji bardzo zwracają uwagę urzędnicy skarbowi. Troszczą się oni o tą możliwość, jak i o fakt, żeby personel wirtualnego biura utrzymywał ciągły kontakt z zarządem spółki czy właścicielem firmy.

Przy takich rozwiązaniach jak sale do spotkań czy wirtualny sekretariat, wirtualne biuro w Warszawie VSL-System działa legalnie, w zgodzie z wymogami urzędników skarbowych.

Dlaczego firmy korzystają z wydruku etykiet samoprzylepnych?

0
Dlaczego firmy korzystają z wydruku etykiet samoprzylepnych?

Usługi z zakresu druku etykiet samoprzylepnych cieszą się dużą popularnością wśród przedsiębiorców prowadzących inne typy biznesu. Warto zastanowić się, dlaczego drukowanie etykiet samoprzylepnych jest tak popularnym rozwiązaniem, z którego korzysta wiele firm?

Skąd wziąć pieniądze? Wszystko o pożyczkach

0
Skąd wziąć pieniądze

Realizacja własnych celów to marzenie każdego z nas. Któż nie chciałby wymienić auta na nowszy model lub wyjechać na ekskluzywną wycieczkę do krajów tropikalnych. Jeszcze inni mają aspirację kupić mieszkanie. Naprzeciw wszystkiemu temu stoją finanse, które ograniczają osoby zarabiające miesięcznie w granicach średniej krajowej. Okazuje się, że są na to proste sposoby, będące w zasięgu ręki każdego. Wystarczy tylko zaciągnąć pożyczkę. Zobacz jak tego dokonać i zdobądź fundusze w obliczu rosnących cen.

Jak uzyskać i do czego służy certyfikat gost r?

0
certyfikat gost r

Rozpoczynając ekspansję swojego produktu na rynki zagraniczne, łatwo jest pogubić się w gąszczu formalności i dokumentów, które należy przygotować. Handel na rynku zachodnim i w ramach Unii Europejskiej to jedno, inną specyfikacją natomiast charakteryzuje się rynek wschodni. W tym drugim przypadku, w momencie kiedy na naszym celowniku znajduje się rynek rosyjski, ukraiński czy białoruski, warto zapoznać się z odpowiednimi, wymaganymi certyfikatami. Wspomniany wyżej certyfikat gost r powinien mieścić się w kręgu naszego zainteresowania. Czym właściwie jest? Czemu służy? 

Konieczny czy zbędny? 

Certyfikat gost r ma za zadanie potwierdzić zgodność produktu z obowiązującymi standardami, określonymi w przepisach prawa Federacji Rosyjskiej. Dla niektórych wyrobów jest on absolutnie niezbędny – mowa tu o produktach mogących zagrażać bezpieczeństwu ludzi oraz ich własności. Niemałe znaczenie ma również wpływ danego produktu na środowisko naturalne. Uzyskanie certyfikatu gost r jest natomiast dobrowolne – nieobowiązkowe – w momencie kiedy nie zostały unormowane kryteria bezpieczeństwa dla

naszego towaru w dokumentach Federacji Rosyjskiej. W takim przypadku certyfikat gost r ma za zadanie potwierdzić, że spełnione zostały ogólne standardy i normy rosyjskie gost.

Co zrobić, aby uzyskać certyfikat gost r?

Konieczne jest podjęcie określonych kroków formalnych. Na początku należy zorientować się, jakie standardy obowiązują na interesującym nas rynku. Następnie należy dokonać oceny naszego wyrobu odnośnie wymogów jakościowych panujących w danym kraju ( w tym przypadku w Federacji Rosyjskiej) i ewentualnie dostosować go tak, by spełniał wszystkie wytyczne. Kolejnym etapem jest skompletowanie odpowiedniej dokumentacji – będziemy potrzebować np. oceny sanitarno – epidemiologicznej, wszelkich uzyskanych wcześniej certyfikatów (m.in. ISO), pełną instrukcję użytkowania oraz specyfikację techniczną…To niestety tylko niektóre wymagane dokumenty, jednak zebranie ich i uzyskanie certyfikatu gost r pozwoli na uniknięcie nieprzyjemnych sytuacji np. podczas odprawy celnej.

Pierwszy krok 

Przed rozpoczęciem procesu ubiegania się o certyfikat gost r, warto zaznajomić się z ofertami różnych firm zajmujących się profesjonalnym doradztwem i pomocą w uzyskiwaniu tego typu certyfikatów. Polecam zajrzeć na ccrw.pl – jest to Centrum Certyfikacji Rynków Wschodnich, posiadające bogate doświadczenie (działają nieprzerwanie od 2008 roku) i profesjonalną kadrę, gotową odpowiedzieć na każde nurtujące nas pytanie. Certyfikat gost r to dokument, który znacznie ułatwi nam eksport naszych towarów – a w niektórych przypadkach jest wprost niezbędny.

ZOBACZ TEŻ