Aktualizacja strony internetowej należącej do firmy polega przede wszystkim na wprowadzeniu na niej takich zmian, które pomogą zwiększyć jej wydajność. Dzięki temu na przykład czas ładowania będzie krótszy, co ma bezpośrednie przełożenie na sprzedaż. Dobrze zoptymalizowana strona jest również wyświetlana na wyższych pozycjach w wynikach wyszukiwania.

Strona internetowa pod kontrolą

Firmy pozycjonerskie proponują swoim klientom szereg działań, mających na celu podwyższenie wydajności strony internetowej. Podstawą jest jednak audyt SEO, który polega na przeprowadzeniu przeglądu technicznego witryny. Sprawdzana jest jej widoczność w wyszukiwarce, jej budowa, a także poziom UX. Po otrzymaniu audytu można rozpocząć proces SEO, mający na celu rozwój witryny i wzmocnienie jej pozycji. Na podstawie dokumentu, szacowane jest ile i jakiej pracy wymaga strona internetowa, czy potrzebne będzie wsparcie web dewelopera, a może autora tekstów. Podjęte działania będą miały bezpośredni wpływ na zwiększenie widoczności strony w wyszukiwarce, a także pozyskiwanie nowych klientów.

Po przeprowadzeniu całego procesu monitoringu, można rozpocząć szeroko zakrojone działania pozycjonerskie, które będą polegały przede wszystkim na zbudowaniu wysokiej pozycji strony w wynikach wyszukiwania. Uda się to osiągnąć poprzez ulepszenie treści znajdujących się na stronie, linkowanie wewnętrzne, a także dzięki właściwie zagnieżdżonym nagłówkom. Na efekty działań SEO trzeba poczekać, jednak są one długotrwałe. A na pewno tak będzie, jeżeli skorzystasz z usług profesjonalnych agencji pozycjonerskich m.in. Fabryki Marketingu.

Audyt – to nie jednorazowa usługa

Pamiętaj, iż audyt należy przeprowadzać regularnie. Strona internetowa powinna być pod stałą kontrolą pozycjonera. Jego zadaniem jest reagowanie na wszelkie zmiany pojawiające się w algorytmach Google. Wartościowe linki oraz odpowiedna treść ustala pozycję strony internetowej w wyszukiwarce. Jeżeli na witrynie będą źle umieszczone słowa kluczowe, a meta tagi będą niewłaściwe, strona nie uzyska pożądanych pozycji. W takich sytuacjach, pozycjoner musi szybko zareagować. Dzięki temu witryna będzie mogła rozwijać się pod względem sprzedaży, jak i będzie doceniana przez internautów.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here