Reklama, która najlepiej pomaga w rozwoju biznesu

Dla nikogo nie jest tajemnicą, że reklama potrafi zdziałać cuda i sprawić, iż więcej ludzi zobaczy dany produkt lub usługę. Może posłużyć zarówno do przedstawienia samej firmy, jej nowej siedziby, jak i najciekawszych promocji. Jaka jednak powinna być ta, która najlepiej sprawdzi się w nowoczesnym świecie?

Wszechobecna mobilność

Jedną z cech współczesnego społeczeństwa jest ogromna mobilność. Ludzie przemieszczają się po mieście czy z jednego do drugiego miasta, a wielu podczas tych podróży towarzyszy im smartfon lub tablet. Ta zależność pokazuje, jak bardzo bazujemy na możliwościach, które daje nam telekomunikacja. Jest praktycznie stałą, mobilną towarzyszką naszego życia i najbardziej przyciąga wzrok.

Skoro więc całe społeczeństwo jest mobilne, reklama także powinna cechować się taką samą cechą. Warto, aby opuściła ekrany telewizorów i komputerów i rozkwitła tam, gdzie będzie najlepiej zauważalna – w mieście. To tam będzie mogła przyciągnąć spojrzenia przechodniów i przejeżdżających, a także dotrze do szerokiej grupy odbiorców. Właśnie dlatego powstało DOOH, digital out of home.

Czym jest DOOH?

Digital out of home to właśnie wyjście naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom klientów. Jest to technologia, pozwalająca na prowadzenie kampanii reklamowej w przestrzeni miejskiej z taką samą łatwością, jak każdej innej, cyfrowej reklamy, którą zarządza się online w czasie rzeczywistym.

Sieć DOOH oferowana przez Screen Network to stale rozwijająca się sieć ekranów, umieszczonych w najważniejszych punktach miasta. Firma oferuje jednocześnie bogate i atrakcyjne kampanie reklamowe, które będą na nich prowadzone. Potwierdzeniem ich skuteczności może być stale rosnąca liczba przeprowadzonych już kampanii.

Dlaczego DOOH to obecnie najlepsza reklama?

Przede wszystkim jest to reklama, która wychodzi do swoich odbiorców. Nie czeka, aż to oni ją włączą, tylko spotyka ich na mieście – właśnie tam, gdzie zazwyczaj przebywa ich najwięcej. Dzięki temu ma ona niezwykle szeroki zasięg, którym może objąć wielu mieszkańców i przyjezdnych.

Co więcej, dzięki temu, że jest to reklama w formie nowoczesnych nagrań wideo, z łatwością przyciąga wzrok i skupia na sobie uwagę. Jesteśmy przyzwyczajeni do nagrań i chcemy je oglądać, dlatego doskonale sprawdza się jako sposób na przekazanie informacji, które zostaną obejrzane i zapamiętane. Jej szczególną właściwością jest zapadanie w pamięć – znacznie skuteczniejsze i na dłużej niż w przypadku jakichkolwiek innych reklam.

Co niezwykle ważne, reklamy typu DOOH pozwalają także na ukazanie wszystkich aspektów, które pragniemy pokazać. Z ich pomocą promocja firmy, jej filii czy produktu / usługi może być wszechstronna, prezentować różne możliwości skorzystania z oferty czy zadowolonych klientów. Dzięki żywej, kolorowej i bogate treści na pewno bardziej przemówi do przyszłych klientów, niż jakakolwiek inna forma przekazu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here