Konkurencja w internecie jest bardzo duża. Wygrywają tylko te strony internetowe, które dają się łatwo znaleźć użytkownikom. Dlatego należy zadbać o jak najwyższą pozycję w wyszukiwarce. Można to zrobić dzięki pozycjonowaniu stron internetowych.

Niestety, nie wystarczy uruchomić stronę www lub otworzyć sklep online, aby odnieść sukces w internecie. Kluczem jest pozyskanie jak największego ruchu w takich serwisach. Chodzi tu oczywiście o ruch wartościowy, czyli o wizyty tych osób, które mogą być potencjalnie zainteresowane produktami lub usługami oferowanymi na danej stronie www i które można zamienić w klientów. To oznacza, że trzeba znaleźć się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania, aby zagwarantować sobie takie wizyty. Z pomocą przyjdzie nam pozycjonowanie stron internetowych. Zajmują się tym różne profesjonalne agencje (np. PromoTraffic), które dbają o kompleksowe działania SEO, przygotowują strategię pozycjonowania, optymalizują serwis www pod tym kątem i w ten sposób pomagają zdobywać wartościowy ruch z wyszukiwarki.

Zalety pozycjonowania stron internetowych

Wspomnieliśmy już, że ważnym czynnikiem budowania przewag konkurencyjnej w internecie jest ułatwienie użytkownikom znalezienia naszej strony internetowej. To pociąga za sobą konieczność pozycjonowania tej strony. Użytkownicy najczęściej poszukują informacji, produktów lub usług za pomocą wyszukiwarki (np. Google). Wpisują tam interesującą ich frazę i przeglądają wyświetlone wyniki. Problem polega jednak na tym, że większość internautów nie przegląda więcej niż dwóch stron z wynikami, a wielu nie wychodzi nawet poza pierwszych dziesięciu pozycji na liście. Pozycjonowanie pozwala właśnie znaleźć się stronie www wysoko w wynikach wyszukiwania, tam, gdzie znajdą ją użytkownicy.

Potrzebny jest nie tylko duży, ale przede wszystkim wartościowy ruch. SEO pozwoli sprowadzić do naszej witryny tych konsumentów, którzy naprawdę są zainteresowani naszą ofertą, a nie przypadkowe osoby. To oznacza, że trzeba nie tylko pozycjonować strony, ale także robić to mądrze.

Wartościowe pozycjonowanie strony www – jak to zrobić?

Minęły już czasy, gdy można było wykorzystywać różne sztuczki, nie zawsze etyczne, aby zwiększyć widoczność strony www w internecie. Dziś Google eliminuje takie praktyki, a i zwiększyły się oczekiwania samych internautów. Dlatego pozycjonowanie stron internetowych musi być wartościowe, aby przyniosło oczekiwane rezultaty. Dziś duży nacisk kładzie się na przekazywanie wartościowej treści, której poszukują użytkownicy sieci. Dlatego dobrze zrealizowane działanie SEO zawsze zaczyna się od analizy strony i analizy grupy docelowej. Jeśli dowiesz się, kto jest Twoim odbiorcą, poznasz jego potrzeby i dostarczysz mu odpowiedniego contentu, a przy okazji użyjesz właściwych słów kluczowych, zgodnych z zawartością strony. Chcesz wiedzieć więcej o schematach budowy serwisu internetowego? Koniecznie zaglądnij tutaj

Bez pozycjonowania strony www trudno konkurować w internecie. Inne serwisy z Twojej branży na pewno już to robią. Czy stać Cię, aby pozostać w tyle?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here