promocje

Kto z nas nie lubi wydawać pieniędzy? Jeśli tylko mamy ich pod dostatkiem – zakupy potrafią być naprawdę emocjonujące i porwać nas na wiele godzin. Tym, co lubimy jeszcze bardziej niż udane zakupy – są zakupy po obniżonych cenach. Promocje, akcje cenowe, rabaty – to wydarzenia, które niestety łatwo przeoczyć i często mają charakter jednorazowy. Jeśli zależy ci by się na nie załapać, poniżej podpowiemy – co warto w tym celu uczynić.

Promocje – kiedy, gdzie, dla kogo?

Promocje to różnego typu akcje zniżkowe, odbywające się na wybranym terenie oraz przedziale czasowym. Mogą mieć charakter zarówno globalny lub krajowy – np. dotyczyć asortymentu danej marki odzieżowej we wszystkich sklepach w kraju – jak i lokalny. Niekiedy załapujemy się na promocje zupełnie spontaniczne, jednorazowe – związane na przykład z akcjami „opróżniania magazynów”.

Niezależnie, czy mowa o wyprzedażach z okazji black friday, czy tych odbywających się w osiedlowym sklepie – mogą one być świetną okazją do nabycia nowych produktów lub wyrobów po atrakcyjnej cenie. Często liczy się nie tylko sam dostęp informacji, ale również czas jej dostarczenia. O wyprzedażach z okazji black friday wiemy na wiele tygodni przed samym wydarzeniem. Promocje lokalne są zazwyczaj w mniejszym stopniu nagłaśniane, lecz mimo to – potrafią być równie atrakcyjne.

Łowcy promocji wychodzą na żer…

Jak zatem zdobywać informacje na temat promocji? Jest to dość proste, ponieważ nie musimy korzystać z wielu źródeł informacji, lecz jedynie jednego. Najlepszym rozwiązaniem są serwisy monitorujące sytuację w największych sieciach sklepowych funkcjonujących na terenie naszego kraju. Większość popularnych serwisów specjalizuje się w wybranej branży – na przykład modowej lub produktach spożywczych.

Lepszym rozwiązaniem jest korzystanie jednak z serwisów monitorujących wszystkie sieci handlowe, bez względu na ich specjalizację. Do takich należy m.in. podobnestrony.pl. Korzystanie z tych serwisów jest bardzo proste. Za pomocą jednego kliknięcia może wybrać interesujące nas kategorię produktów lub branżę. Następnie wyświetlają nam się informacje na temat aktualnych akcji promocyjnych, bądź tych, które dopiero się rozpoczną.

Warto także podkreślić, że użytecznym rozwiązaniem są tradycyjne i niestety często ignorowane przez nas newslettery. Korzysta z nich wiele sklepów – zwłaszcza w branży modowej i kosmetycznej. Jest to świetny sposób, by zdobyć informacje na temat promocji w sklepach, które regularnie odwiedzamy. Do newsletterów łatwo jest się zapisać – często jesteśmy do automatycznie dodawani do listy newsletterowej, po nawiązaniu kontaktu online z danym sklepem.

Dodatkowymi rozwiązaniami jest korzystanie z mediów społecznościowych oraz aplikacji interesujących nas marek i sklepów. Znajdziemy także rozwiązania ułatwiające odnalezienie się w świecie promocji i wyprzedaży, a także e-doradców zakupowych i inne pożyteczne ułatwienia.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here