Folia One Way Vision (w skrócie OWV) jest materiałem wykorzystywanym bardzo często do realizacji ogólnopolskich kampanii reklamowych, w których głównym nośnikiem są witryny okienne. Przedstawiamy krótką charakterystykę folii do oklejania okien OWV.

Reklama dźwignią handlu

Reklama jest wszędzie, zarówno w mediach, jak i w przestrzeni miejskiej. Wystarczy zatrzymać się w dowolnym miejscu i rozejrzeć dookoła. Bez względu na to gdzie jesteście, z pewnością zobaczycie przynajmniej jedną z form reklamy. Może to być billboard, banner, potykacz, dispaly, a także oklejone podłogi i ściany. Coraz częściej spotkać można także inny rodzaj reklamy, a mianowicie grafikę naklejoną na okna w bankach, sklepach, aptekach, a nawet autobusach i tramwajach. Do produkcji takich naklejek wykorzystuje się zwykle specjalną folię One Way Vision.

One Way Vision to rodzaj perforowanej, samoprzylepnej folii, którą oklejać można szyby lub inne przezroczyste powierzchnie. Zwykle używa się jej do naklejania reklam na witryny sklepowe, szyby samochodowe czy elementy dekoracji wnętrz.

Oklejanie witryn sklepowych i szyb samochodowych jest jedną z usług najczęściej świadczonych przez wiele pracowni reklamy. Do ich wykonania służy folia OWV, która charakteryzuje się dziurkowaną fakturą doskonale przepuszczającą światło. Z tego powodu, folia One Way Vision idealnie nadaje się do oklejania okien oraz szyb samochodowych – wyjaśnia nasz rozmówca reprezentujący firmę LOGART.

Z czego zrobiona jest OWV?

Folia One Way Vision ma strukturę przypominającą plaster miodu (posiada ścianki z przezroczystymi otworkami). Po jej wyklejeniu, tworzy efekt lustra weneckiego – z zewnątrz widać tylko powierzchnię zadrukowaną grafiką, podczas gdy z wnętrza widać wszystko, jednak jest przez nią nieco ciemniej.

Folia składa się z dwóch warstw: podziurkowanej folii, na której drukuje się zdjęcie i podkładu silikonowego, dzięki któremu łatwo można odklejać klej. Dostępna jest w kolorze białym do zadruku barwnikiem solventowym.

Właściwości i zastosowanie One Way Vision

Folia OWV posiada wyjątkowo długi okres degradacji i wyróżnia się wysoką przepuszczalnością światła do wnętrza budynku. Od wewnątrz w zasadzie nie widać umieszczonej na szybie kolorowej grafiki, która jest za to doskonale widoczna z zewnątrz.

Z pomocą OWV okleja się szyby i inne powierzchnie przezroczyste. Doskonale sprawdza się tak w domach, jak i we wnętrzach firmowych. Poza funkcją reklamową, zapewnia ona komfort i chroni prywatność osób znajdujących się wewnątrz mieszkania czy pojazdu (samochodu lub autobusu). Folia nie zasłania widoku z okna, toteż ten sposób reklamy nie jest przesadnie uciążliwy.

Jak widać, folia One Way Vision ma wiele zalet, dla których warto zdecydować się na tę formę reklamy.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here