Zdaniem specjalisty. Szeroki asortyment etykiet samoprzylepnych

Samoprzylepne etykiety na standardowych arkuszach już dawno stały się znanym atrybutem życia w krajach rozwiniętych. Podobnie jak komputer lub drukarka są niemal wszędzie. Rynek ten w naszym kraju nabiera tempa, a etykiety są produktem, który rozwiązuje wiele problemów w produkcji, w biurach i życiu codziennym. Głównym celem i zastosowaniem jest estetyczne znakowanie produktów.

Miejsce na etykietę

Każdy producent etykiet samoprzylepnych widzi swój produkt w zastosowaniu do opisów produktów, kodów kreskowych, adnotacji, numerów seryjnych i tak dalej. Powszechne stosowanie etykiet samoprzylepnych obserwuje się w biurach, księgach magazynowych, aptekach, produkcji na małą skalę, a nawet w domu itp.

Bogactwo oferty

Według przybliżonych szacunków polski rynek etykiet samoprzylepnych można oszacować na kilka milionów złotych. Na rynku dostępna jest najbardziej zróżnicowana gama etykiet. Oprócz zachodnich firm działają prężnie krajowi producenci etykiet samoprzylepnych. Oferta jest rozbudowana.

Zakres rozmiarów nie jest standardowy i uniwersalny, różni się w zależności od producentów. Różnią się one również kształtem, kolorami i materiałem, z którego są wykonane. Mogą to być uniwersalne prostokątne białe etykiety najbardziej popularne na rynku – od małych rozmiarów do etykiet zajmujących cały arkusz formatu A4. Istnieją również okrągłe, owalne, a także modele o wyszukanych kształtach geometrycznych lub odwzorowujących obrys umieszczonych na etykiecie przedmiotów. Etykiety mogą być wykonane z poliestru, który jest odporny na niekorzystne warunki atmosferyczne i środowiskowe.

Oddzielna kategoria to etykiety do płyt CD i DVD.

Świadomy konkurencji producent etykiet samoprzylepnych musi dbać o różnorodność składu oferty podstawowej i asortymentu uzupełniającego.

Podsumowując

Na podstawie wieloletniej statystyki sprzedaży można powiedzieć, że przy dużym wyborze etykiet na rynku, głównym produktem są uniwersalne białe prostokątne etykiety na arkuszach formatu A4. Służą one jako surowiec wyjściowy do produkcji reklam. Popularny format A4 służy za wzorzec bazowy. Na nim projektowane są etykiety o mniejszych rozmiarach wynikających z podziału boków podstawowej karty. Na tej bazie produkowane są także etykiety do znakowania segregatorów biurowych i elektronicznych nośników informacji.

Artykuł powstał we współpracy ze specjalistami z firmy Eticod.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here