Do niedawna za najskuteczniejszą reklamę uważano spoty emitowane w telewizji oraz radiu. Wraz z upowszechnieniem Internetu, sieć stała się kolejną przestrzenią prowadzenia kampanii marketingowych. Nie są to jednak jedyne możliwości oferowane przedsiębiorcom chcącym poprawić rozpoznawalność swojej marki. Dziś można reklamować się skutecznie również w kinie.

Jedną z najważniejszych zalet emisji reklamy w kinie jest możliwość zebrania rzetelnych badań opartych nie na deklaracjach ankietowanych, ale na liczbie biletów sprzedanych na dany film. Rozwiązanie to zapewnia również wiele innych korzyści, jest skuteczne i zapewnia sukces marketingowy. Warto też pamiętać, że media kina to nie tylko wyświetlany na ekranie spot, ale również przestrzeń przy kasach biletowych czy stoiskach z przekąskami, które również można zagospodarować jako miejsce reklamy. Dlaczego warto reklamować się w kinie?

Większa skuteczność

Jeśli chodzi o wykorzystywane w reklamie media, kino ma tę zaletę, że kojarzone jest z rozrywką i przyjemnością, a taka atmosfera sprzyja pozytywnemu odbiorowi kampanii marketingowej. Nie można też zapominać, że spot wyemitowany na dużym ekranie, z doskonałym dźwiękiem i obrazem znacznie lepiej trafia do widza. Poważnym problemem w przypadku filmów reklamowych w telewizji jest ich lekceważenie przez odbiorców. Podczas emisji bloku reklamowego często zmieniają oni kanał, a wielu z nich deklaruje, że wykorzystuje ten czas na zrobienie sobie herbaty lub przygotowanie przekąsek. Reklamy w kinie są znacznie bardziej skuteczne. Wygaszenie świateł sprzyja skupieniu i sprawia, że widz maksymalnie skoncentrowany jest na wyświetlanym filmie marketingowym. Dzięki temu zawarte w nim treści znacznie lepiej zapadają w pamięć.

Cyfryzacja

Jeśli celem kampanii marketingowej ma być skuteczna reklama, kina oferują znacznie więcej niż telewizja, radio lub prasa. Multikino Media obsługuje wyłącznie kina, które są całkowicie scyfryzowane, a dzięki temu oferuje swoim klientom transfer materiałów reklamowych do formatu paczki DCP potrzebnego do ich emisji na wielkim ekranie. Dla przedsiębiorcy decydującego się na reklamę w kinie oznacza to możliwość wystartowania z kampanią w ciągu zaledwie 48 godzin od podjęcia decyzji o współpracy. Cyfryzacja to również lepsza jakość dźwięku i obrazu, niskie koszty produkcji i natychmiastowa dystrybucja materiałów reklamowych. Wszystko to sprawia, że szansę na zwiększenie rozpoznawalności swojej marki wśród klientów mają lokalni przedsiębiorcy.

Nie tylko film reklamowy

Wykorzystanie działań off screen pozwala wzbogacić ofertę reklamy kinowej o nośniki, z jakimi widzowie stykają się przed seansem lub po nim. W ten sposób odbierają komunikat aż trzykrotnie – wchodząc do kina, tuż przed emisją filmu oraz opuszczając kino. Rozbudowana oferta barów i kawiarni dodatkowo zachęca widzów do dłuższego przebywania na terenie kina, co wzmacnia efekt oddziaływania nośników takich jak ekspozycje, standy, naklejki na podłogach lub roll upy.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here