Dla wszystkich firm, które pragną wyróżnić się na eventach i sprawić, by liczni goście zapamiętali właśnie ich logo lub produkt, szczególnie polecaną formą promocji są dmuchane reklamy. Jedną z ich największych zalet jest dowolność w personalizacji, dzięki czemu możemy zaskoczyć odbiorców kreatywną koncepcją. Poznaj wszystkie zalety dmuchanych reklam i dowiedz się w jaki sposób skutecznie z nich skorzystać.

Dmuchane reklamy w rozmaitych barwach i kształtach

Obecnie dmuchane reklamy to nie tylko standardowe balony z logotypem sponsora. Współczesna technika sprawia, że możemy zaprojektować wypełnioną powietrzem lub innym gazem konstrukcję w dowolnym kształcie, nie wspominając o wysokiej jakości trwałym i kolorowym nadruku. Dmuchane reklamy przybierają więc kształty bram wejściowych, a nawet stanowią zabudowę całego stoiska sprzedażowego lub punktu reklamowego. Z kolei wypełnione helem kolorowe balony unoszą się nad terenem imprezy.

Popularnym trendem w branży są obecnie dmuchane reklamy w nieszablonowym kształcie, które mogą przypominać produkty, logotypy czy postacie w znacznie powiększonej skali. Taka promocja zapada w pamięć. Z kolei w trakcie nocnych i wieczornych eventów doskonale sprawdzą się dmuchane reklamy z wewnętrznym podświetleniem.

Zalety dmuchanych reklam

Wspomniana dowolność w kreacji to nie jedyna zaleta dmuchanych reklam. Warto zwrócić uwagę na ich ogromne gabaryty, dzięki którym będą doskonale widoczne dla odbiorców nawet w gęstym tłumie. Na imprezach odbywających się na terenie o dużej powierzchni warto zresztą postawić na pionowe, górujące nad tłumem konstrukcje lub wypełnione gazem i zawieszone wysoko balony. Dzięki wypełnieniu powietrzem, żadna inna forma promocji o podobnych rozmiarach nie może konkurować z dmuchanymi reklamami pod względem lekkości, łatwości w transporcie, jak również szybkości rozkładnia i składania. Ma to spore znaczenie przy cyklicznych wydarzeniach odbywających się dzień po dniu w rożnych miastach – na przykład eventach w nadmorskich miejscowościach.

Gdzie sprawdzą się dmuchane reklamy?

Przy wszystkich wspomnianych zaletach, dmuchane reklamy cechują się ponadto w dużą wytrzymałością praktycznie w każdych warunkach atmosferycznych. Z tego względu również ich zastosowanie jest w zasadzie nieograniczone. Mniejsze dmuchańce możemy umieścić wewnątrz sklepu, galerii handlowej, punktu sprzedażowego lub informacyjnego. Dmuchane reklamy o największych gabarytach doskonale sprawdzą się natomiast szczególnie w trakcie imprez plenerowych – koncertów, festynów, eventowe firmowych. Czy masz już pomysł, w jaki sposób skorzystać z ich zalet, aby wypromować Twoją markę lub produkt?

Więcej na: http://inventini.com/dmuchance-reklamowe/

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here