Audyt strony pod kątem SEO

Według Raportu Digital 2020 opublikowanego przez serwis WeAreSocial we współpracy z Hootsuite na całym świecie z Internetu korzysta już 4,5 miliarda użytkowników. Oznacza to, że aż 60% naszej populacji jest online. Warto więc wykonać dwa istotne kroki, które zwiększą widoczność naszej strony w sieci: przeprowadzić audyt pod kątem SEO, a następnie na jego podstawie dokonać optymalizacji.

Od czego zacząć wdrożenie SEO?

SEO to obecnie jedna z najprężniej rozwijających się gałęzi marketingu internetowego. Na pozycjonowanie stron www decydują się już nie tylko globalni giganci, ale także małe firmy i lokalne biznesy. Na dobrą widoczność witryny w wynikach wyszukiwania składa się wiele czynników, z których do najważniejszych zaliczyć możemy:

  • zawartość wartościowych linków,
  • szybkość i tempo działania,
  • interesującą i oryginalną warstwę treści,
  • poprawną optymalizację czy odpowiednią budowę.

Oznacza to, że wartość naszej strony w wyszukiwarce budowana jest przez zróżnicowane czynniki, z których każdy stanowi osobne zagadnienie, wymagające specjalistycznej wiedzy i umiejętności. Niewłaściwie wprowadzone SEO może wyrządzić więcej szkód niż korzyści. W tym przypadku złe pozycjonowanie niestety nie okaże się lepsze niż żadne. Błędy powstałe w wyniku nieprzemyślanych działań mogą okazać się niezwykle trudne do usunięcia. Dlatego też, przed przystąpieniem do wdrażania SEO powinniśmy przeprowadzić profesjonalny audyt strony internetowej. W tym celu najlepiej będzie zwrócić się do agencji marketingowej, która posiada poparte sukcesami doświadczenie w pozycjonowaniu i optymalizacji stron www. Ważne jest, aby wybrana przez nas firma oferowała kompleksowe podejście. Dla przykładu audyt strony pod kątem seo w advist.pl obejmuje nie tylko analizę dotychczasowej zawartości strony internetowej, ale także szczegółowe wskazówki odnośnie dalszych działań. Kompleksowa usługa sprawdzająca poprawność danych, struktury i budowy strony uwzględnia także wersje mobilne. Jest to niezwykle istotna kwestia, ponieważ coraz więcej użytkowników przegląda witryny internetowe właśnie na urządzeniach mobilnych.

Audyt SEO – najważniejsze korzyści

Właściwie przeprowadzony audyt SEO to nie tylko kompletny zestaw informacji odnośnie zawartości witryny internetowej. To przede wszystkim gotowy plan na optymalizację strony, a lepsza widoczność w sieci to realne przełożenie na rozwój biznesu i korzyści finansowe. Audyt SEO to raz odrobiona praca, która przekłada się na długofalowe korzyści. Wdrożenie wskazówek pozwoli na korzystanie z niemalże nieograniczonego potencjału ruchu w wyszukiwarce Google, który daje wymierne rezultaty bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów. Na audycie SEO zyska nie tylko sama firma, ale także jej klienci. Analiza zawartości strony internetowej wskaże elementy, które można ulepszyć. Warto także pamiętać, że wytyczne Google ulegają dynamicznym i częstym przemianom. Jeśli więc nie specjalizujemy się w marketingu internetowym, a zamiast tego chcemy w spokoju skupić się na naszym biznesie – audyt SEO warto powierzyć specjalistom. Dzięki temu będziemy mieć pewność, że nasze działania zmierzają we właściwym kierunku.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here